T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
SİVAS / AKINCILAR - Akıncılar Anadolu İmam Hatip Lisesi

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeliyle birlikte ... 

Beceri odaklı, anlam ve ihtiyaç temelli yaklaşımla matematiğin korkulan değil, sevilen; ezberlenen değil, keşfedilen bir ders olmasına hizmet etmesi amaçlandı.

 

İlk defa bu müfredatta “matematik ve algoritma-bilişim ilişkisi”, lisede matematik öğrenme ve öğretme süreçlerine hizmet edecek şekilde kurgulandı. 

 

Geometride araç ve teknoloji kullanımı öne çıkarıldı, muhakeme ve problem çözme temelli dinamik bir öğretim programı hedeflendi.

 

Mevcut hâliyle sınırlı ve işlem odaklı şekilde sunulan integral yerine, değişimin matematiğinin temel araçları olarak limit ve türev konuları daha kapsamlı şekilde ele alındı.

03-05-202403-05-202403-05-202403-05-202403-05-202403-05-202403-05-2024

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 03.05.2024 - Güncelleme: 03.05.2024 11:25 - Görüntülenme: 20
  Beğen | 0  kişi beğendi